2010-10-11 | 14:54:40

Written in the stars .

tjobre
har nyss kommit hem från skolan det var väl en kort bra dag tror jag . bara att jag blev så jävla förbannad på pelle, så jävla jobbig ..
skit i det, har tydligen fysik tills på onsdag men hehe tog ju självklart inte hem den idag . lyckat . sen på svenskan ramlar keith av stolen 2 gånger det va ju också lyckat .
sen imorgon ska kusinen min va min lärare ;o haha . & svenskan va ju lite dryg också, vi typ lyssnade på ngt band där dom läser en bok som heter typ " matilda " , jobbigt vi satt typ i en halvtimme och glodde i en bok .
omgomgomg.
men ja, har inte så mycket mer på " hjärtat " så då får ni en låt som jag har fastnat på



Tinie Tempah-Written in the stars
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: