2010-10-26 | 20:54:27

FRÅGOR !

Du:
Namn: sandra larsson
Smeknamn: sandris av josefin eller larsson
Piercingar: öronen bara
Tatueringar: nej
Hårfärg: brun
Är du kär i någon:
Önskar du att du bodde någon annanstans: JA eller nä . eller vetinte
Tänker du på självmord: nej
Tycker andra att du är attraktiv: vet inte, fråga dom ;)
Dricker du: nej
Använder du droger: nej
Röker du: nej
Vilket shampoo använder du: olika
Vilken parfym använder du: britney spears FANTASY
Vad är du rädd för: mörker spindlar
Gillar du att tvätta: haha, brukar inte göra det

Din första:
Operation: har aldrig gjort en operation
Första piercingen: -
Första priset: det minns jag inte
Första sporten du började med: öm, HAHHA gick på cirkus när jag va liten ;)
Första husdjuret: öm marsvin
Första semestern: omg, jadu minns inte ?
Första konserten: jadu, jag har ingen aning

Just nu:
Äter du: inget alls
Dricker du: ingenting
Ska du: bara sitta här
Lyssnar du på: musik
Väntar du på: inget ?
Tittar du på: dataskärmen
Vad har du på dig: underkläder, linne tröja

Din framtid:
Barn: ja
Giftermål: självklart :D !
Karriär: haha jadu , jag har ingen aning

 

 

Har du någonsin:
kysst en främling: ne
Tappat bort glasögon/linser: andvänder inte
Brutit något: nej
Rymt hemifrån: haha
Röntgats: nej, eller ? har jag . vetinte
Gråtit när någon dött: men ja ?

Tror du på:
Gud: nej
Mirakel: ja
Religiösa mirakel: va?
Otroliga händelser: ja det kan väll ske
Aliens: haha ,
Magi: hah men ja visst, fats ne
Himlen: men ja den finns väll ?
Tomten: ja tomten finns ja
Änglar: i dont know

Senaste:
Film du hyrde: kommer inte ihåg det jag elle
Film du köpte: jag brukar inte köpa filmer
Låten du lyssnade på: öm , bruno marz - just the way you are
Låten du hade på hjärnan: bruno marz - just the way you are
Program du tittade på: vetinte
Personen du tänkte på: mig själv. haha skoja ne jag vet inte

För eller emot:
Långdistansförhållande: för
Utnyttja någon: Emot
Självmord: emot
Att använda droger: emot
Köra onykter: emot
Förhållanden: för

Favorit:
Mat: typ, tacos helt klart
Låt: bruno marz - just the way you are
Sak att göra: umgås med vännerna
Dryck: päron dryck
Bil: haha inte fan vet jag

Har du nånsin:
Ljugit för någon: ja alla har väll ljugit nångång.. ?
Varit i slagsmål: nope
Blivit arresterad: nej

Antal:
Gånger du varit kär: riktigt många gånger kan jag säga
Gånger ditt hjärta brustit:
Hjärtan brustit på grund av dej:
Personer från grundskolan du har kontakt med: haha många, eftersom att jag fortfarande går i grundskolan
Ärr du har på kroppen: foten :D

Senaste:
Tidning du läste: vet inte, brukar inte läsa tidiningar
Personen du fick mail från: ingenaning
Personen du fick brev av: jadu , det har jag ingen aning om
Personen du fick sms av: emil pihl kugge
Saken du köpte: kläder

Övrigt:
Vad har du gjort idag: vaknat, skolan, hem ,
Var det kul: ja ! fast nä
Hur tidigt stiger du upp: halv 7, kvart i 7 typ
Gillar du att slåss: hah ja men själklart, bara att jag är en aning svag ;)
Vad ska du göra ikväll: sovasovasova
Är du seriös: nej jag ljuger -.- HAHAHHAA
Var har du ont: ingenstans
Använder du hårspray: nej brukar inte använda de
Kan du stå på händer: haha nee ramlar bara över då

Favorit:
Håkan Hellström eller The Ark: hm.. ingen aning håkan hellström kanske haha, eller vem är det ?
Salt eller surt: surt
Gillar du ketchup: nja beror på
Är du glad nu: yes eller nä
Var du glad igår: ah
Känner du nån som jobbar på sjukhus: mjo, moster :D
Stockholm är: en stad ?
Spaghetti eller makaroner: makaroner!
Ett land jag helst vill besöka: LA eller nått
Påsar:  hahaha ?

Vad:
Ska bli skoj: helgen hoppas jag
Ska bli mysigt: jadu
Ska inte bli skoj: att jag verkligen måste gå på toa snart !!!
Sparar till: system kamera, bärbar dator, ny mobil
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: