2010-10-09 | 13:39:47

frågor - ny kategori

FÖRHÅLLANDE
Är du singel nu? mjo
Föredrar du långa förhållanden istället för massa strul? absolut ja !
Är du redo o satsa på ett förhållande nu? ja självklart
Har du playat någon nångång? nej det har jag inte
Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? jadu ..
Har du någon kille/tjej på g nu? nje .

KOMPISAR
Har du nån bästa vän? ja & världens bästa
Är du ofta med dina vänner? nästan varenda dag !
Vad brukar ni hitta på? allt möjligt
Bästa minnet med en vän? jag har inte bara ett . jag har flera miljoner
Säg namnen på nåra riktigt bra vänner? josefin, fanny, sigrid, emilia & nellie
Kan du vara dig själv med dina kompisar? ja absolut !
Har du hatat din bästa vän? ja .
Har du alltid kul med dina vänner? ja oftast så

SISTA SOM
Sov med dig i samma säng? jadu , börje :D
Du delade ett riktigt skratt med? josefin verkligen !  
Du gick på bio med? sofia :)  
Du höll i handen? hum josefin i think
Du gick på stan med? em, josefin tror jag
Delade en pizza med dig? josefin haha
Du ringde? mamma
Skickade ett sms till dig? emil pihlkugge
Du kramade? mamma ....

ÖVRIGT
Har du nånsin smygit ut utan lov? nje tror inte det ,
Brukar du tjuvkika in i andras fönster? HAHAHAH, nej :o
Längtar du till sommarn igen? om jag gör? 
När du tittar dig i spegeln, vad säger du då? brukar inte säga så mycket när jag kollar mig i spegeln? 
Hur svarar du i telefon? hej det är sandra, eller hej
Vill du ha barn? inte nu , men sen när jag blir äldre
Har du gjort något olagligt? haha ja, cyklat utan hjälm ;D
Vill du så får du gärna berätta vad? redan skrivit det
Har du några tatueringar/piercingar? nej bara hål i öronen
Hatar du någon riktigt mycket just nu? hm . låt mig tänka . fakstiskt nej :D
Bäddar du ofta sängen? när jag hinner/orkar 
Vad gör dig riktigt glad? mina vänner
Går du i kyrkan? haha vem gör ?
Gillar du att sjunga? jag älskar att sjunga
Har du egen dator? ja
Hur mår du idag? helt okej
Vilken klass går du i? 7C
Hur mycket pengar har du just nu? 700 kr
Det värsta du vet? att spy, småkryp, stökigt rum, & inte ha något att göra

och ditt namn: sandra rebecka larsson
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: