2010-11-05 | 13:20:37

älskar frågor !

två frågor om förhållanden
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - jag vet inte, det har aldrig hänt för mig i allafall
har du varit kär i någon? - ja ?

Tio frågor om dig själv
fullständigt namn? - Sandra Rebecka Larsson
när fyller du år? - 9 september
vad har du på dig just nu? - vitt linne, typ randig t-shirt och underkläder ;)
vilken årstid är bäst? - Sommar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - att få sova 
vad tycker du mest om hos dig själv? - mina ögon ! och min humor & att jag skrattar mycket
vad är du bra på? - skratta
vem älskar du mest på denna jorden? - finns många. familjen,släkten,vännerna
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans
sov tillsammans med någon eller ensam i natt? - typ, asmånga. ska på övernattning ;)

10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - nellie frid, fanny hammarstedt & josefin eklund
vem är den roligaste av dina vänner? - alla är roliga på sitt sätt.
vem är snyggast av dina vänner? - alla har sin egen skönhet.
vem är mest partyprisse? - haha, dom flesta
vem är den du helst har filmkväll med? - det beror på
vem av dina vänner är mest "evil"? - hm, jag vet inte
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - nellie, josefin eller emilia

10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - ingen tror jag, pappa kanske..
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - ja
vem är farligast i din familj? - jag när jag blir sur , jag blir tydligen " elak å farlig "
vem ser roligast ut i din familj? - jag ?
vem är coolast? - pappa
har ni något husdjur? - Ja, hamster & hund
vem står för underhållningen? - typ, min bror ..
vem sover du oftast med? - sover själv
roligaste kvällen med familjemedlemarna? - finns många roliga kvällar med dom.

10 frågor om idag

vad har du gjort? - vaknat duschat ätit blåst håret suttit vid datorn
har du varit glad idag? - nepp
har du varit ledsen idag? - ja
har du gjort något bra idag? - inte än
vad ska du göra nu? - sitta här och fixa mig tills klockan 3 äta osv
har du gjort något dåligt idag? - nej, hoppas jag inte gör det heller
vad har du ätit idag? - frukost
har du duschat idag? - ja
är du trött nu? - lite
vad händer imon? - typ, va med josefin annars bara va hemma i think

SKOLAN

Går du i skolan? - har höstlov just nu, annars går jag i skolan
Har du varit i skolan idag? - nej

ANNAT
Hur mår du just nu? - bra men sjukt trött !
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - hihi ja
Har du piercat dig? - Öronen

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - emma yhr tror jag
Vem ringde du senast? - ingen
Vem sms:a till dig senast? - josefin
Vem sms:a du till senast? - josefin

ÖVRIGT
Är du hungrig nu? - nja
Vad är klockan nu just nu? - 13:17
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook, bdb å blogg



FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - ´nyss
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - nyss
Älskar du din mamma? - klart jag gör
Älskar du din pappa? - klart jag gör

ÖVRIGT

Gillar du punk? - nej
Har du sminkat dig idag? - nej
Isåfall, vad för smink? - inget
Vad har du på dig för kalsonger just nu? - kalsonger?... HAHAHHAAHAHAHAH
Hur ser dem ut? - väldigt fina
Vad har du för smycken på dig just nu? - inget
Hur ser den ut? - ;)

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - ah
I så fall, vilken låt för tillfället? - gubben i lådan daniel adams
Vad gillar du för musik? olika

KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - ja
Har du fler än 3 jeans? - NEJ, fattig på sånna men rika på jeans tights !
Har du fler än 5 tröjor? - ja
Har du resteröds-trosor? - nej 
Har du en vit bh/topp? - ja
Har du en svart bh/topp? - ja

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - ja
Använder du Wax? - nej
Använder du ögonskugga? - yes
Använder du kajal? - sometimes
Använder du hårspray? - nej, hatar hårspray
Använder du volymspay? - nej
Andänder du mousse? - nej 
Använder du deodorant? - ja
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? - ja

Använder du läppglans/läppstift? - nej
Använder du brunkräm/foundation? - ja foundation
Uppsatt hår eller hängande? - olika
Plattar/lockar du håret varje dag? - nej 
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej

1 Kommentarer
felicia:

Alla får ha sina åsikter :P

2010-11-05 | 18:37:26
URL: http://sardinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: