2010-12-16 | 07:01:01

no-do

okej, hur ska man börja ett inlägg? "hej"? aja, det får börja såhär idag
_________________________________________________________________________________________________
Vaknade konstigt nog kvart över 6, och vet ni ? jag gick upp på en gång hihi duktig jag är
vågar i allafall inte vara hemma längre, kollade ju på världens äckligaste film igår i skolan på spanskan.
Jag typ satt & höll händerna för ansiktet sen när jag tar bort händerna så ser jag en man med ett köttigt ansikte :o
Kanske inte låter speciellt läskigt men just då var jag asrädd. & jag fick tårar i ögonen så jag visste inte om jag skulle börja gråta eller skratta för jag skrek ju som fan. & vi ska se klart den idag, woho!
Jaja, vågar inte va hemma pga den filmen.. Också piper det ngn stans i huset & jag vet inte vart men tänker verkligen inte gå & kolla heller.

1 Kommentarer
johanna:

haha vi får inte se den i sjuan på söder

den där filmen får man se i nian -.-

2010-12-16 | 10:35:01
URL: http://jjonnamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: