2010-12-18 | 13:11:22

My life is brilliant my love is pure I saw an angel, of that I'm sure

Tjena, saknat mig ? klart ni har..
bloggade ingenting igår för jag orkade inte, men ni vet dendära videon jag la ut när jag sitter på en gunga eller vad det är ? Lenni eller adam satt på den videon med ashögt ljud det var ju riktigt kul. Hehe, men i allafall så typ vid 2 halv 3 gick jag och la mig var hur skönt som helst eller jag försökte sova i kanske i en timme men typ alla kom in & störde så det gick inte så bra :(
Men i allafall så vid 10 vaknade jag, sen så satt jag och frös så då gick jag och la mig igen, men sen så kommer ju josefin & väcker mig. HAHA, daniel tycker jag har en "snygg" morgonfrilla :( HAHHAHAHA
Men jag måste städa nu, så jag får va med josefin, annars  blir väl mamma lack om jag inte städar. Så ja, jag skriver mer senare ! Tjing

andvänd bild
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: