2010-12-15 | 21:59:16

♥ Dag 22 – Det här får mig att gråta.


- det här får mig att gråta varenda gång jag ser bilden.
på bilden är det min gamla hamster tussen som jag fick när jag fyllde ungefär 10. En dag så höll jag i honom & såg att han hade världens knöl på benet, jag visste inte vad det var. Så jag gick upp till pappa och frågade, han berättade att det var en cancerknöl.
Jag kunde inte hålla mig, mina tårar bara sprutade ut ur mina ögon cancer var det värsta ordet jag hade hört. (min mormor hade dött några dagar innan pga cancer)
Jag höll på så mycket jag kunde med tussen så han kunde överleva. För jag visste inte att han skulle dö så jag höll på med honom så mycket jag bara kunde. Sen så lämnade jag buren uppe för jag ville inte ha han nere vid mig jag vet inte varför.
Jag hann aldrig säga hejdå till honom. En dag när jag vaknade stog båda mina föreldrar framför mig och sa " Tussen har tyvärr somnat in nu "
Jag gick till honoms bur och kollade in, så såg jag han ligga exakt så där som han ligger på bilden. Jag kollade på mina föreldrar och grät, jag kunde inte klara mig utan honom. Jag tog upp honom och la honom i en låda som ni ser på bilden.
Jag la en gurka där, för det var det sista han hade ätit innan han dog. Det är snart 2 år sedan han dog, & jag kommer aldrig glömma han
Han var det bästa som hade hänt mig ♥
2 Kommentarer
Emmy:

Hej! Min hamster har en knöl som vi tror är cancer, jag såg vad du hade skrivit om och jag tycker så jäkla synd om dig, min hamster är det bästa djuret jag har haft och nu kommer typ förlora henne, jag gråter ungefär varje dag bara jag tänker p

2012-07-04 | 23:08:04
Emmy:

På det, Och jag undrar om du har någon bild på henne/honom som du skulle kunna visa så jag kunde se hur din hamsters såg ut, vi har tagit prover på min men jag vill vara riktigt säker. Det skulle vara upplyftande :) Tack och hej :)

2012-07-04 | 23:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: