2010-12-12 | 14:07:48

ASNICE

50 Frågor när du har tråkigt

1.
 Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? 5e inlägget under
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? nepp
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? mig själv
4. Hur lång är du? 163 tror jag. om jag inte växt ngt sen sexan
5. Vilken är den senaste filmen du sett? AHAHA, kommer inte ihåg
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: hihi bara jag inte tappar mobilen
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa, eller ringa . eller båda..
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? inget av dom ..
9. När såg du senast din mamma? för någon minut sen
10. Icke godkänt i något ämne? har inte betyg, men ig i matte iaf
11. Mvg i något? -
12. När vaknade du idag? 11
13. Vilken är din favoritplats? jag vetinte 
14. Vilken plats föredrar du minst? skolan
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? hur ska jag kunna veta det ?
17. Vad sover du i? t-shirt och trosor
18. Hur många kuddar har du i sängen? 4
19. Var har du bott/bor? Sandviken
21. Tycker du om kaffe? nej
22. Vad dricker du helst till frukost? oboy eller te när jag har ont i halsen
23. Kan du spela poker? nej
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? ja, nellies pappa :o 
25. Vill du ha barn? ja men när jag blir äldre.
26. Kan du några andra språk än svenska? englska , spanska
27. Har du någonsin åkt polisbil? nej
28. Föredrar du havet eller en bassäng? båda
29. Vad spenderar du helst pengar på?  kläder godis osv
30. Är du cool? men självklart
31. Kan du rulla med tungan? beror på hur du menar
32. Vem är den roligaste människan du känner? typ alla
33. Vad har du för ringsignal? vet inte vad den heter

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? jag vet inte, men det tror jag väll
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? gardinen, men den är inte helröd 
36. Kan du byta olja på bilen? nej ?
37. Vilken var den senaste boken du läste? läser inte.  
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? nej
39. Dansar du i bilen? ofta man får plats ?
40. När var du i kyrkan senast? skolavslutningen i sommras
41. Hur många hål har du? HAHAHAHAHHAHAHA hur menar du nu då ?
42. Har du någon piercing? öronen
43. Har du någon tatuering? nej
44. Gillar du någon just nu? ja det gör jag
45. Har du kört bil? ja, eller jag satt i knä på pappa
46. Röka eller snusa? inget av dom
47. Har du pojkvän/flickvän? nej
48. Vad är ditt mobilnummer? 0706789046
49. Vad ska du göra ikväll? plugga, kolla på film, sova
50. Har du några syskon? ja, en storebror en storesyster
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: