2010-12-17 | 07:20:53

ÄNTLIGEN!

Nu funkar blogg.se ? Har varit cp hela kvällen igår & lite nu på morgonen, men hur skönt som helst att det funkar nu.
Vi ska få nya scheman efter jul, riktigt härligt med sovmorgon till klockan 10 på torsdagar. Ganska nöjd med det nya schemat faktiskt, jaja hur intressant är det att veta egentligen ?
Men idag är det freda, betyder att det är en vecka kvar till julafton & 5 dagar till jullov ! :)
Ikväll kommer jag kanske inte blogga så mycket. Jag & josefin ska på josefs " lankalas " haha så vi sticker & köper en present till honom eftersom att fyller år på söndag :)
Men jag måste  göra mig klar så får vi se om jag hinner blogga mer sen, puss

haha aw, malin ♥ william
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: